Wat wil je weten?

Assortiment
Kan ik hulp krijgen bij het kiezen van de juiste kas?
Kan ik de kas die ik op het oog heb in het echt zien?

Bestellen
Kan ik rechtstreeks bij Royal Well bestellen?

Levering
Wat is de levertijd?
Royal Well artikelen liggen bij ons in het magazijn.
De accessoires en broeikassen worden binnen 3-5 werkdagen geleverd met de pakketdienst.
De kweekkasten, muurkassen en tuinkassen komen ook met 3-5 dagen naar jou toe, alleen met groter vervoer in de vorm van een vrachtwagen.
De Halls & Juliana producten hebben een wat langere levertijd en komen binnen 6-8 weken jouw kant op.
Hoe word ik op de hoogte gehouden van de levering?
Hoe wordt een kas geleverd?
Kan ik mijn kas ook bij een moestuincomplex of vakantieadres laten bezorgen?

Service en garantie
Welke garanties heb ik op onderdelen?
Op bewegende onderdelen van tuinkassen, muurkassen, tuinkamers en priëlen zoals bijvoorbeeld deurwielen, deurrubber, scharnieren etc. heb je een aflopende garantie van 1 jaar. De constructies van tunnelkassen, folietunnels, foliekassen, broeikassen en accessoires hebben een garantie 2 jaar.
Op de UV-bestendigheid van het tunnelfolie en schermgaas heb je 3 jaar aflopende garantie. Deze geldt alleen als het folie of gaas juist is aangebracht. Loszittend gaas en folie kan als zeil werken en door de beweging bij harde wind tegen de spanten schuren. Dit kan de oorzaak zijn tot een vroegtijdige vervanging en valt hiermee buiten de garantie. Deze aflopende garantie is op basis van afschrijving. Voorbeeld: na 1 1/2 jaar vergoeden wij 50% op de aankoop van een nieuwe folie of gaas.
Om in aanmerking te komen voor de garantieregelingen van Royal Well, geldt de voorwaarde dat je een geldig aankoopbewijs moet hebben.
Het recht op garantie/reclamatie vervalt als de aangegeven gebruiksaanwijzingen niet of niet naar behoren zijn opgevolgd, de geleverde goederen niet goed zijn behandeld c.q. gebruikt of het gebruik van de geleverde goederen niet in overeenstemming is met de wettelijke voorschriften of de gebruiksvoorschriften.
Ik wil mijn bestelling retourneren, hoe werkt dit?
Hoe wordt mijn garantieaanvraag afgehandeld?
Welke garantie heb ik op de montage?
Heb ik garantie op de aanschaf van een kas?
Wat betekent 'garantie op basis van afschrijving'?
Heb je een andere vraag?
Voor advies, offertes of andere vragen kun je contact opnemen via onderstaand formulier.